Stichting Jeugdbelangen St. Hubert is opgericht 19 november 1970. We vieren in 2020 alweer ons 50-jarig jubileum!

Wat we doen

Het belangrijkste doel van de stichting is leuke grote activiteiten verzorgen voor de jeugd in ons dorp: de intocht van Sinterklaas, de kerstboomverbranding en de Koningsdagviering. Daarnaast bekijken we elk schooljaar of we nog extra activiteiten gaan aanbieden, zoals een jeugdtheater, stoepkrijten of een bosspel.

Hoe we het doen

De organisatie is in handen van enkele vrijwillige bestuursleden. Daarnaast helpen een heleboel vrijwilligers uit ons dorp. Stichting Jeugdbelangen zet haar schouders er graag onder. Het bestuur ziet toe op de doelstelling. Maar de hoofdmoot van de werkzaamheden is het organiseren. Onder het motto: 'met z'n allen aanpakken houdt het dorp levendig!"

Waar we het van doen

Wij zijn een stichting, dus mogen we geen leden hebben. We zijn afhankelijk van een subsidie van de gemeente en van sponsors. Ook zijn de inwoners van Sint Hubert gul als wij langs de deur komen voor de jaarlijkse collecte.

Helpende handen zijn van harte welkom!

Achter Stichting Jeugdbelangen schuilt een actieve groep mensen, die helpende handen met open armen verwelkomt. Dus als je dit ook zo leuk lijkt: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.! Je kunt ook eens een activiteit meedraaien. Dan zie en ervaar je zelf wat we doen. En hoe gezellig het is! Kortom: weet ons te vinden!

e-max.it: your social media marketing partner