Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

[ bericht d.d. 24-03-2020 over Koningsdag, 27 april 2020 ]

KONINGSDAG '20 AFGELAST

Zoals elk jaar waren wij in voorbereiding voor Koningsdag in St. Hubert. De plannen waren al afgestemd met Café Broers, die dit enthousiast met ons op wilde pakken. Ook wij volgden het nieuws nauwlettend, gezien het actieve Corona-virus.

Het kabinet heeft gisteren nieuwe en aangescherpte maatregelen bekend gemaakt, ter bestrijding van het virus. Alle bijeenkomsten tot 1 juni zijn verboden. Dat betekent helaas dat Koningsdag 2020 géén doorgang kan vinden.

Erg spijtig, maar: de gezondheid van u en ons allemaal verdient natuurlijk de hoogste prioriteit.

Wij wensen iedereen sterkte toe in deze bijzondere periode en bovenal een goede gezondheid. Onze gedachten gaan uit naar getroffenen en hun dierbaren, mensen in de zorg en andere vitale beroepen. En wij wensen in het bijzonder ook de kinderen en hun ouders sterkte en geduld. Allen verkerend in een geïsoleerde situatie. Waarin de mogelijkheden om zich te ontspannen met andere kinderen drastisch zijn ingeperkt. En vanuit huis hard wordt gewerkt aan schoolopdrachten. Wij hopen dat de kinderen spoedig weer ‘gewoon’, met elkaar in de klas en op de (sport)clubs, de draad kunnen oppakken.

Koningsdag welkom sint hubertLaten we er samen op Koningsdag 2021 een extra mooi feest van maken!

Stichting Jeugdbelangen St. Hubert

koningsdag sinthubert 2020 afgelast corona website