Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

... zaterdag 11 januari 2020

GESLAAGDE 1E EDITIE WINTERSPEURTOCHT!

We hebben een andere invulling gegeven aan de kerstboomverbrandings-activiteit. Op zaterdag 11 januari 2020 vond de eerste 'winterspeurtocht' plaats: een puzzeltocht in het donker.

Winterspeurtocht jan20 StJeugdbelangen StHubert

Het was een gezellige, verlichte bedoening in de kern van Sint Hubert!

Om 18 uur vertrokken de deelnemende groepjes om hun route langs 11 verschillende posten te maken. Bij elke post was er een letter te verkrijgen. Soms moest daar een opdracht voor uitgevoerd worden, soms kregen ze de letter zomaar cadeau. Er was één bonusletter gegeven aan het begin van het parcours. Uiteindelijk kon van alle letters een 12-letterwoord samengesteld worden. Dit was 'GEZELLIGHEID'.

Om 19 uur kwamen de groepjes weer terug bij Café Broers. Daar konden de kinderen marshmallows roosteren boven het vuur en was er onder meer glühwein en warme chocomel met slagroom verkrijgbaar.

Stichting Jeugdbelangen St. Hubert kijkt tevreden terug op deze eerste editie. We hadden een prachtige opkomst, top-samenwerking met Café Broers en vinden het super dat zoveel Sint Hubertenaren hun deur (letterlijk) open stelden om als 'post' te helpen! Bedankt!

We gaan deze activiteit natuurlijk nog evalueren, maar aan de enthousiaste reacties te merken hierbij alvast een voorzichtig: 'hopelijk tot de volgende editie!' En als die er komt in 2021, zien we ook graag jongeren en senioren deelnemen ;-)

Stichting Jeugdbelangen St. Hubert

Op de Facebookpagina van Stichting Jeugdbelangen zijn een aantal foto's geplaatst.

kinderen winter

De Winterspeurtocht hebben wij mogelijk kunnen maken i.s.m.

Caf Broers Zwart