Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Bijdrage van Rabo ClubSupport erg welkom!

Rabobank Clubsupport Local Pottenbakken Leaderboard 728x90px 2

STEM OP ST. JEUGDBELANGEN!

50-jarig jubileum in 2020

Verenigingen en stichtingen die bankieren bij Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen kunnen meedingen naar een bijdrage van de Rabobank.
Door middel van stemmen bepalen de leden (natuurlijke personen) van Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen waar een gedeelte van de winst naar toe gaat.

Om voor de kinderen in St. Hubert de welbekende activiteiten (Sintintocht, kerstboomverbanding, Koningsdag) te kunnen blijven organiseren, zijn financiële bijdragen altijd erg welkom!

In 2020 bestaat Stichting Jeugdbelangen 50 jaar. Reden dus voor een feestje. Met het geld wat we met deze actie ophalen willen we de activiteiten in het jubileumjaar een extra feestelijk tintje geven. Denk daarbij aan extra spelmateriaal en traktaties. Op deze manier kan 2020 voor de kinderen en de vrijwilligers van Stg. Jeugdbelangen een bijzonder feestelijk jaar worden.

Stemt u dus alstublieft op Stichting Jeugdbelangen St. Hubert.

rabobankclubkascampagne 2016 jeugdbelangen website

Hoe gaat het in zijn werk?

Alle Rabobank-leden ontvangen een unieke stemcode. Daarmee kunt u uw stem uitbrengen.
De stemperiode loopt van 27 september tot en met 11 oktober 2019.

Elke stem telt. Laat deze dus niet verloren gaan en steun Stichting Jeugdbelangen St. Hubert!

Rabobank Clubsupport Local Pottenbakken Leaderboard 728x90px 2

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw steun!